|
|
Zapisz się do newslettera |
|
|
Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków |
|
|
Rodzina 500+ |
|
|
Artysta Kazimierz Słodowy |
|
|
Korona Stróżewo |
|
|
Licznik odwiedzin
|
|
|
|
Kontakt z Urzędem
Adres Urzędu Gminy: |
Urząd Gminy Chodzież
ul. Notecka 28
64-800 Chodzież |
|
|
Telefony: |
(067) 282 16 08
(067) 282 97 66 |
|
Fax: |
(067) 281 18 13 |
E-mail: |
sekretariat@gminachodziez.pl |
Konta Bankowe: |
Bank Spółdzielczy w Chodzieży
96 8945 0002 0026 0547 2000 0010
62 8945 0002 0026 0547 2000 0040 (wpływy - podatki, opłaty skarbowe)
73 8945 0002 0026 0547 2000 0230 (wpłaty - odpady komunalne)
Opłaty od pełnomocnictw w sprawach sądowych należy wpłacać na konto Urzędu Miasta Chodzież, ul. Paderewskiego
|
Godziny otwarcia: |
Urząd jest czynny codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 |
Wójt przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków
w godzinach pracy urzędu.
Zgodnie z ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (DZ. U. z 2011 r. Nr 209, poz. 1243) Urząd Gminy w Chodzieży udostępnia osobom uprawnionym tj. doświadczającym trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu następujące formy kontaktu z urzędem:
- poczta elektroniczna sekretariat@gminachodziez.pl
- elektroniczna skrzynka podawcza Gmina Wiejska Chodzież
- fax: 67 28 118 13
Ponadto, osobie uprawnionej podczas załatwiania spraw w Urzędzie Gminy przysługuje prawo do skorzystania z usług:
- tłumacza PJM (polski język migowy),
- tłumacza SJM (system językowo – migowy),
- tłumacza SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych).
Osoby, które chcą skorzystać z pośrednictwa tłumacza zobowiązane są do zgłoszenia tego faktu na co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie. Zgłoszenia należy dokonać na formularzu, którego wzór znajduje się poniżej.
Formularz do pobrania: PDFDOC
Zgłoszenie można przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu lub złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy w Chodzieży.
Świadczenie jest bezpłatne dla osoby uprawnionej, będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721 i Nr 171, poz. 1016).
W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia, Wójt Gminy Chodzież zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując inną formę realizacji przysługujących uprawnień. |
|
|