W piątek 6 grudnia w sali Sesyjnej
Urzędu Gminy odbyła się kolejna XVI już sesja Rady Gminy Chodzież. Uczestniczyli
w niej wszyscy radni, a także zaproszeni goście w tym sołtysi.
Porządek obrad przewidywał 10 punktów, z
których najważniejsze były uchwały merytoryczne podjęte w ramach punktu piątego.
Wcześniej jednak sprawozdanie z działalności w okresie międzysesyjnym złożyli przewodniczący
komisji. M. in. przedmiotem procedowania radnych było przyjęcie uchwał w
sprawie przystąpienia przez Gminę Chodzież do Międzygminnego Składowiska
Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Wągrowcu., uchwalenie regulaminu utrzymania
czystości i porządku na terenie Gminy Chodzież, a także zmiana uchwały w
sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad
korzystania z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub
zarządzającym jest Gmina Chodzież. Przyjęto też dwie uchwały dotyczące zmiany
statusu nieruchomości, a także wprowadzono zmiany do uchwały budżetowej.
Jak
zawsze ważnym punktem programu sesji było sprawozdanie wójta z prac w okresie międzysesyjnym.
Włodarz gminy Kamila Szejner wspomniała m. in. o zakończeniu zadań drogowych w
Ratajach i w Studzieńcu, dofinansowanych
z Funduszu Dróg Samorządowych. Została także podpisana umowa z firmą Altvater na odbiór odpadów z terenu
gminy do końca 2020 roku.
|