II sesja Rady Gminy w Chodzieży odbyła się 19 marca br. podczas tego posiedzenia radni określili zasady oraz tryb przeprowadzania konsultacji społecznych dotyczących spraw związanych z opracowaniem Programu współpracy gminy Chodzież z organizacjami pozarządowymi.
Podjęcie tej uchwały jest konsekwencją wprowadzenia zmian do ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie. Wiele uwagi poświęcono uchwale w sprawie zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę oraz ustalenia dopłat do taryf dla odbiorców. Szczegółowo projekt ten został omówiony praz pana Stanisława Binieckiego, prezesa MWiK Sp. z o.o. podczas posiedzenia Komisji Rozwoju Gospodarczego, Rolnictwa i Finansów. Na zakończenie posiedzenia wysłuchali sprawozdania na temat stanu bezpieczeństwa na terenie gminy Chodzież złożonego przez zastępcę Komendanta Policji Powiatowej w Chodzieży pana mł. insp. mgr Romana Sławińskiego.
|